Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



Kini BEBAS :')


Kita yang merasa,orang cuma pandai berkata-kata.
Macam mana kita mahu dilayan,macam itu la kita layan orang.
Aku sudah banyak bersabar.
Kini sudah tidak tertahan lagi.
Emosi ku kian terganggu.
Masa untuk berfikir tentang masa hadapan pula.
Aku tidak kisah dikata,asalkan aku tetap dengan pendirian ku.
Maaf jika tingkah laku ku selama ini ada yang terasa.
Aku cuma menegakkan kebenaran.
Kadang-kadang kita perlu merasai perit untuk mendapatkan kebahagian.
Dan aku sudah melaluinya.
Susah untuk aku laluinya.
Hati meronta-ronta,tapi aku cuba abaikan.
Aku dicaci dikhalayak ramai.
Hati yang luka tiada sapa yang tahu.
Aku diperlakukan seperti orang yang tidak punya perasaan.
Ya Allah ! Sakit ku cuma DIA yang tahu.
Aku cuba untuk berdiam diri.
Tapi sekarang sudah tidak tertahan lagi.
Aku mengambil keputusan yang tepat !
Aku bukan boneka yang boleh diperlakukan begitu.
Aku cuma mahu dilayan seperti manusia yang punya perasaan.
Ya ! Aku mengerti kau siapa dan aku siapa.
Kita berbeza.
Kau orang besar,aku cuma kuli.
Kuli seperti aku juga punya perasaan.
Aku bukan boneka.
Aku juga merasai penat lelah.
Apa pernah kau kisah tentang aku ? Tidak bukan.
Kau cuma tahu mencari salah aku.
Seolah-olah kau tidak pernah melakukan kesalahan.
Setiap hari aku merasa seperti terpaksa.
Aku juga tidak suka punya perasaan begitu.
Dan kini,aku BEBAS !
Aku sudah tidak lagi berada di bawah kongkonganmu.
Terima kasih untuk segalanya.
Aku hargai !
Cuma luka dek kerana caci maki,aku menjadi marah.
Mungkin memerlukan masa yang lama.
Akan ku cuba hapuskan segalanya.