Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



13 January 2012

Assalamualaikum :')

Ehemmm-3..terasa lama pulak tak update blog nie,padahal memang lama pun kannn.Sekarang dah 2012 , last aku upadate blog nie still lagi 2011..haaaa lama kan :d Aku pun dah tingkatan lima sekarang,oke tua -.- hewhew.Faham-faham je la,tingkatan lima memang susah la nak duduk bersuka ria dekat rumah.Setiap hari homework mesti ikut aku balik rumah,kalau tak ikut memang tak sah la jawabnya.Otak aku pun dah jem,baru bulan satu homework dah sama tinggi dengan bagunan klcc,oke tipu -.- haha.Tapi serius aku cakap memang banyak,semalam pun aku tidur lewat sebab kena siapkan nota agama cikgu nak kumpul buku nota harinie.Alhamdullilah la sempat siap jugak :)

Next week aku dah bergelar pengawas sekolah..oyeeaahhh ! Insya-Allah lebih berdisiplin lepas nie..Sekarang bangun tido pun dah tak payah nak kejut,set alarm bangun sendiri -.- padan muka ! Kalau tak macam nak roboh pintu bilik, mak aku ketuk..haha :d oke merapu.Aku set alarm pukul 5.30 , tapi pukul 6.00 baru bangun..bagus kannnn :d haha.

Hujung minggu ja aku sempat update blog nie,tu pun kalau tadak extra class..Kalau ada extra class memang tak la jawabnya . Pagi ahad tusyen akaun , malam pulak tusyen science..hurmmm,nak buat macam mana kan tu dah tanggungjawab aku sebagai pelajar.Jadi pelajar nie kena la belajar,kalau suka mengeluh sangat. takut ilmu tak berkat pulak.Soooooo sabar je la.