Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



Luahan :'(


Assalamualaikum semua :) Ehemm-3 lamanya aku menyepikan , blog nie pon dah berhabuk. HAHA..Sorry la keyh if korang bukak blog aku asyik nampak enrty yang sama ja , sumpah bosan kan kan hikhik..Lately nie aku ada banyak masalah nak diselesaikan , aku sibuk mengalahkan pm oke..:D,Now aku dah single,tottaly single..nak tau nape aku single,errr..tak payah la kot biar aku sorang je yang tau sudah la.Kawan-kawan ex aku semua paksa aku suruh kapel balik tapi aku taknak ..Tolong la fahan aku keyhh,tak payah susah nak paksa-paksa aku..Lagi korang paksa makin meluat aku .Perempuan sangat benci bila dipaksa oke , tapi maybe sesetengah je la dan aku tergolong dalam golongan tu..

Kalau aku nak kapel balik dengan dia pun biarla hati aku sendiri yang ikhlas terima bukan sebab dipaksa.Tapi mungkin aku takan kapel balik dengan dia .Harap maaf ! Aku dah buat keputusan dan sila hormat keputusan aku . Aku tak mintak banyak pun , aku cuma mintak hormat keputusan aku..Aku nak wat keputusan tu pun aku dah fikir habis-habis.Aku berpisah untuk kebaikan kami dua jugak , walaupun korang cakap aku pentingkan diri sendiri..Relationship aku biar aku yang buat keputusan,korang tak payah sibuk-sibuk nak judge aku .Sorry kalau kasar,tapi aku dah banyak bersabar selama nie :).Aku ada matlamat hidup aku dan aku yakin dia pun ada matlamat hidup dia . Oke bye,nanti if ada cerita baru aku post lagi keyh,sekarang aku perlu masa untuk tenangkan fikiran :) Sayang korang..muaaahh :*