Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



Di tag oleh adek Myza Comel :)

Assalamualaikum semua :) korang dah baca kan tajuk kat atas tuh,oke dah baca ''good''.Aku telah ditag lagi , tapi baru kali nie aku ada mood nak jawab soalan-soalan yang ditag kat aku nieh..Dah banyak orang tag dekat aku termasuk lah besties sayang aku ''Annis'' dan my adik sayang ''Shamin'' :) Tapi takpe korang jangan risau , insyaallah aku akan jawab keyh. Haritu memang mood aku tak oke lansung , aku minta maaf yew :)

The Rules:
  • You must put these rules.
  • Each person must post 11 things about themselves in their journal.
  • Answer the questions that tagger set for you in their pst. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go their page and tell them HIM/HER
  • No tag back!
  • No stuff in the tagging section about ' YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READINGTHIS' YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.
11 Things About Me:
  1.  nama penuh Nurnadia binti Che Me .
  2.  lahir pada 20 december 1995 * tua dah* huhu
  3.  tottaly taken :D 
  4.  suka ber FACEBOOK and berBLOGGING ..hee~
  5.  ramai girlfie tapi bukan lesbo keyh :P
  6.  aku sayang family aku gilew tanpa diorang tak boleh hidup aku.
  7.  minat super junior and seangkatan dengannya lah ..hee~
  8.  caring,cepat merajuk, and tak suka duduk diam :D
  9.  suka buat kawan-kawan aku gelak , sebab aku suka tengok dyorang happy :)
  10.  suka makan ais cream corneto <3
  11.  aku sayang kucing aku ''Oyen'' nama dya..haha comel x .

Soalan from Adek Myza :

 1.Bilakah birthday anda?
= 20 Disember 1995 :)

2. Sambut birthday dengan siapa tahun lepas?
= Sambut dengan family tercinta .

3. Sedang berhubung dengan siapa?
= My boffie la sayangs :D hee~ (nama dirahsiakan ) :)

4. Bilakah anda dilamar? 
= 13 November 2009 :)

5. Siapakah yang rapat dengan anda, diantara ayah dan emak?
= 0f course la emak :) ayah tu rapat la gak.

6. Namapkan orang yang betul-2 anda hendak jumpa?
= Lee Min Hoo and Kim Hyung Joon :D 

7. Lagu terakhir yang anda dengar atau anda nyanyikan?
= Berdua Bersatu :) hee~

8. Namakan rakan baik anda?
= Farzana , Ainun , Syahirah , Balqis , Tasha , Jannah , Annis , ramai lagi la 
   adek penat nak list :D

9. Apakah yang anda akan buat jika mempunyai masa lapang?
= BerFACEBOOK , texting and tido :D hee~

10.Best tak tag-2 ni? Nak lagi nak lagi?
= err..boleh ja , tapi kalau tadak mood kompem akak tak jawab :P

11.Apakah yang anda fikir tentang saya?
= baik , comel , sweet :)

oke dah siap :) aku malas nak buat soalan , hahaha :D