Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



Awakk kitew bosan leww -.-



Assalamualaikum all's :) rindu aku tak, mestilah TAK kan -.- *oke aku pasrah kejap* hewhew..Korang sihat tak ? dah makan belum ? Ermm aku , alhamdullilah sihat-sihat jew cuma kadang-kadang gastrik dia selalu rindukan aku and dia datang la mengatal dengan aku jap -.- tapi aku benci kau yeww cik gastrik, nyahh kau dari aku..Disebabkan cik gastrik selalu mengatal dengan aku , so aku pun kena la makan ikut time sekarang..errr aku tak suka ! Makan boleh menyebabkan berat badan aku naik,sumpah benci gila..Oke dah stop , jap g ada jugak yang menyampah dengan aku..Alololo,jangan la menyampah dengan titew.Titew mintak mitak maaf yew awokk :) Senyum sikit.

Aku bosan sebenarnya,hari-hari asyik online ja..Kompen bil elektrik rumah aku bulan nie naik,sebab pagi petang siang malam dok menghadap lappy nie ja . Mak aku pon dah tak larat nak bising.HAHA aku memang suka dengar mak aku bising hari-hari.Sebab kalau dia tak marah maka sunyi la rumah aku.Dah la aku sorang-sorang ja kat rumah tu..Adik pon tadak..hurmm :'( Sapa agak yang ada adik lebih-lebih tu passing la kat aku sorang..Kalau ada adik boleh la jugak kan ajak gaduh-gaduh manja -.- Aku bosan la dok sorang-sorang dekat rumah..Sunyi ja.Mak ayah aku tiap-tiap hari sibuk :( Tapi takpa , aku faham diorang sibuk pun sebab nak bagi yang terbaik untuk aku :) Oke aku sayang Mak and Ayah aku sangat-3 :D

Next year aku dah form five *oke sedar sikit diri tu dah tua* -.- Act takut sangat sebab nak SPM kan. Masa depan aku bergantung pada result tuh . Nak masuk universiti or matrik ..Uwaaaa,sumpah takot gila..Aku akan cuba buat yang terbaik untuk happy kan Mak and Ayah aku . Dyorang dah banyak berkorban untuk kesenangan hidup aku and cuba untuk bagi yang terbaik untuk puteri bongsu dyorng nie..hehe :) Aku akan wat dyorang bangga dengan aku..Mak Ayah adik akan cuba wat yang terbaik :) Doakan adik yew .*baik kejap yew* hehe.

Oke lah..aku dah malas nak menaip..hope korang enjoy la masuk blog aku,kalau tak suka pon takmau kutuk-kutuk keyh..Tak baik kutuk-kutuk orang :) Diri kita pun belum tentu sempurna kan..Kbye :) Meh nak kiss sikit..Mmuuahhx :*

Bercinta memang mudah. Untuk dicintai juga memang mudah. Tetapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh.