Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



Study :)



Yeahh..exam tinggal brapa hari ja lagi,aku dah xsabaq nak enjoy untuk taon nie ja..taon depan dah xdak masa nak enjoy-2 nie..SPM dok tungguh nuhh..hope taon depan aku rajin baca buku ,bukan rajin buka muka buku..haha "dah hobi nak wat cmna kn" taon depan kena tinggal sat hobi buruk aku tu ,exam lagi penting yew cik nadia sayang..haha :D oke la nak sambung study " Ekonomi Asas" aku saja ja update blog nie sbb nk hilangkan boring..agak serabut la jugak kepala otak aku nie study subjek tu..act aku minat subjek tu tapi d'sebakan aku xsuka sgt membaca nie,tu yg jd serabut..k la bubbye,pnjang plak aku membebel kang xjadi keja plak aku,hehe :) doakan aku dapat result gempak oke :)



with love,nadia