Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



iloveyou adek :) sys sayang adek :D



Yeehaaa....korang nampak tak tajuk kat atas tuh..oke,act aku baru dapat sorang adek baru..aku sayang dia gila oke :) walaupun aku baru kenal ja dengan dia tapi aku rasa macam dah kenal lama ,mungkin sebab aku tadak adik,dan aku nak sangat adek so aku anggap la budak yang cute + comel kat atas tu macam adek aku sendiri..hehe,senang kn :) iloveyou adek..sys sayang adek and sys dah anggap adek macam adek sys sendiri..sys happy sebab dapat kenal dengan adek,oke dah,aku just nak update pasal adek aku nie jew,nak cita panjag lebar..nanti lain masa aku buat entry baru oke :) Bubbye!



with love,Nadia