Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



Frust + Tension = Mad

Assalamualaikum wbt..
korang pew khabar ?? sehat ??
klau xsehat g mkn ubat..hehehe
oke dah stop..bnyak tnya plak aku nie :D

   Kembali kepada tajuk..korang nampak tak aku tulis apa kt atas tuh..nampak?? klau tak nampak tak payah  baca,senang ja prinsip aku..haha,act aku gadoh dgn boyfie aku , oke mmg tak sesuai aku cita kat sini..tapi suka hati aku la blog aku,bukan blog kau..huhu,btol la apa aku cakap :) masuk hari nie dah empat hari aku tak mesej dengan dia aku pun tiap-tiap hari mood tak baik,ada ja benda yang tak kena..tapi bila dengan kawan-kawan,aku memang ceria gila la..macam tade prob ja,haha padahal dalam kepala tengah berserabut gila abaq hang..serius aku cakap,aku memang tak reti nak sedih depan kawan-kawan aku..tapi kalau dah tak boleh nak kawal tu,aku nanges jew teros depan diaorang,tapi alhamdullilah la tahun nie tadak la lagi aku nanges depan orang..sebab malu *dah besar kot* haha,biarla aku selesai sorang..

    Kadang-kadang aku sendiri pun tak faham dengan perangai boyfie aku nie,kadang-kadang oke..kadang-kadang dia punya perangai bajet macam bagus ja,padahal menyakitkan hati ja,hobi dia memang suka cari salah aku..salah dia kt depan mata pun dia buat-buat tak nampak,kadang-kadang rasa macam nak bagi je ape yang patut,tapi d'pkirkan balik aku sapa nak buat anak orang..satg tak pasal-pasal aku yang kena balik..haha,seriusla aku cakap hati aku memang keras macam batu dah sekarang nie,aku memang tak boleh nak maafkan dy lg,sebulan dua jugak la hati aku nie nak lembut balik..nasib kau la sapa suruh buat aku sakit hati,yang aku paling geram sekali boleh pulak dia tanya aku apa salah dia,padahal salah tu dia yang buat..sendiri buat tak kan tak tau kot..errr kemon la bro >,< ..yeahh..puas hati aku sebab dapat luahkan perasan aku kat cik bloggie nie,rasa ringan sikit kepala otak aku yang berseabut gila nie..

    Oke dah abes cerita pasal boyfie,now aku nak cerita pasal exam pulak...tu lagi satu sebab wat kepala aku berserabut..tapi apa boleh buat dah nama pun student mesti la kena exam sepatutnya boyfie tu yang tak perlu lagi,tapi dah gatai nak wat cmna..haha,sendiri amek sendri tanggung la kan,tadi aku exam paper Akaun,boleh la tahan susah..paper 1 paper 2 sama ja,tapi yang boleh wat aku gila untuk sementara waktu of course la paper 2, semak kepala aku jawab paper 2 tadi. >,<..tu pun ada yang tak sempat jawab..masa 2 jam 30 minit pun tak sempat nak jawab semua gak..Nadia-2,apa la hang nie..haha,tapi aku harap result Akaun aku kali nie meningkat la sikit pada ritu,aku dah penat la dengar parents aku membebel,tapi salah aku gak kan,sapa suruh hang malas baca buku sangat,haha..

    Besok last day aku exam,tapi tu la paper yang paling aku seram,nak tau paper apa..esok aku exam paper "ADD-MATH" oke add-math,subjek yang aku tak pernah lulus..haha,aku terigin gila nak lulus add-math,tapi apakan daya sampai ja paper depan mata aku,otak terus blank..haha *nampak sangat menipu*  :D , esok lepas abes paper add-math boleh la enjoy jap untuk tahun nie,tahun depan jangan harap la aku boleh enjoy..oke la,panjang pulak entry aku kali nie..haha,bye:) doakan aku dapat result gempak untuk exam kali nie oke :D aku nak tido,malam nie nak study add-math..



with love,Nadia