Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



bosan =='



#pedulikan budak sepet kat sebelah tu#
 Aku bosan tahap gaban dah nie..bole dak sapa-sapa mai teman sat,nie la nasib jadi anak bongsu hari-hari kena dok sorang-sorang kt rumah..nak tengok tv xdak cita yang syok pun,asyik-asyik dok ulang cita yang sama..cuba la sekali sekala tukar cita baru plak..errr,nak study xdak mood plak..nk study pun kena ada mood jugak,kalau xdak mood gerenti xmsuk apa..kompem punya lah ;(

 Ehemmm3,tapi mood aku nak update blog bertambah plak arinie,kalau tak punya la malaih nak update blog kadang-kadang sampai bersawang*nampak bebenor nipunyerr*,aku bukan apa nk berblogerr nie pun kena ada time gak..lagipun blog aku nie bukan ramai orang masuk pun *bajet wat ayat sedey plak..hehe* hari nie dah ada masa lapang aku update p la ckit pun..huhu :) nak tukar topik plak niehh..hee~ tadikn balik skolah ja aku terus amek fon aku kt ats katil aku yg boleh tahan bersepah *malaih kemas sebenarnya* tngok kt skrin fon buah hati pengarang jntung aku ada antar mcj..aku apa lagi syiook gila habaq hang..haha *bajet macam semalam xmcj..* 

 Aku pun balas la mcj dy..baek pnya kami tgh mcj, tetba ja dy tnya aku masa putus ngan dy ritu sayang dy lg x,aku cakap la sebenarnya aku sayang dy lagi..tapi aku cuma takmau sakitkan hati dia dengan perangai aku..act sebelum kami putus hari tiap-tiap hari kami gaduh,ada ja yg xkena..aku pkir-pkir balik maybe aku ngan dy xboleh bersama kot sbb tu la aku wat keputusan nak putus..tapi masa tu memang dy mati-mati xmau putus ngan aku..tapi aku kan keras kepala ckit..klau sekali aku kata nak putus,aku memang nak putus,aku dah try nak lupakan dy tapi xboleh,maybe sbb aku syg gila kt dy kot *gedik* haha,kami putus lama la jugak..

 Masing-masing kalau jumpa mesti wat muka punya,wat muka camna pun kt hati tetap sayang dy gak..haha,aku pkir-pkir balek macam bodo plak sbb mnx ptus ngan dy ritu..mcm la aku xboleh ubah perangai aku,sebelum-sebelum nie boleh ja mcmna la ritu aku bole wat keputusan cmtu..tapi now aku ngan dy dah kapel balek,mna bole putus lama-lama,rinduuu *gatai*..aku rasa lepas kami putus ritu msing-msing perangai dah brubah,dy pun dah xska cari gadoh ngan aku dah tapi kadang-kadang tu ada la gak..haha perkara normal bagi org yg brcouple,huhu..aku hope sangat lepas nie aku ngan dy xdak perang-perang dah,penat cekk oii gadoh dgn bf nieh,abeh gnggu pelajaran aku pelajaran dy,aku xtaw la..haha,aku harap taon depan xdak apa-2 msalah la..kita spm ye sayangg..masa depan tu :) k la aku dah malaih nk melalut pnjang-pnjang stg hmpa cemuih plak ..haha bye! *tengah tunggu dy blas mcj..awt tah xbls bls lg dri tdi,bebai kot *


in love with you :)