Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



Bosan yang teramat sangat oke :D


Assalamualaikum wbt :) oke korang dah baca tajuk kat atas tu kan..kalau tak mau baca pu takpa suka hati korang la,aku tak paksa pun.huhu,act aku tengah bosan yang teramat sangat sebab tadak benda yang boleh aku buat,nie yang aku tak suka cuti lama-lama virus malas dah melekat kat aku tanpa diundang..haha setengah sekolah cuti tiga hari ja,tapi aku pun tak tau awat sekolah aku cuti seminggu..cikgu-cikgu pakat raya hindu kot,err whatever la kan..padahal orang india kat sekolah tu tak banyak mana pun kay..hari raya puasa tadak pulak nak cuti lama-lama camnie..masalah-masalah,oke dah stop..aku dah merapu jauh dah nie,maap la yew tu la jadi kalau orang dah kena virus malas,aku tau korang rajin tak macam aku..haha,hari nie ja dah bnyak kali aku tukar skin blog aku nieh and nie baru jumpa yang berkenan di hati..awwwww~ kay gedik ja,sampai hang lappy aku disebabkan terlampau banyak download skin..lappy aku nie kalau hang bukannya dua tiga minit tapi dua tiga jam kay,tido pun sempat >,< oke la aku dah nak chioww,dah malas nak menaip nieh..haha,tngok tu betapa malasnya aku..oke lah bye,lepas nie kalau ada cerita yang menarik aku update :) aku harap korang suka la dengan perubahan blog aku nieh ~