Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



blink ~ blink


assalamualaikum :)
# jawab-jawab , xjawab dosa #

Lama aku tak update blog berjela kan...sebelum - sebelum nie saja jew mengedik wat entry, boring kott..huhu act entry yang aku wat nie pun xdak la pnjang berjela sangat , oke dah stop mengarut...oke -2 kembali kepada topik *cewaahh* macam wat karangan bm la pulak...hari ni aku exam act start dari hari isnin ritu lagi..tapi baru hari ni merasa azab jawab paper sejarah yang susah gila habaq ang..haha tambah-tambah paper 2 abeh lenguh-lenguh tangan aku wat esay untuk bahagian B ..tapi tu pun xtau lagi betoi bnyak mana , aku harap sangat dapat score markah kt situ coz bahagian A aku wat sikit ja..ehehe..mcm ni la jadi kalau org malaih baca buku *adik-adik form 4 taon depan rajin-rajin la baca buku ye..sbb taon hampa spm hampa kena lulus sejarah bru dapat sijil* nasib baik la aku terlepas..huhu,esok ada kelas eko plak..tapi awat cikgu aku wat kelas awai sangat pukul 8.30 aku baru nak mengeliat..*bak kata orang perlis*, tapi nak wat gena kena la p gak..kalau aku xp aku nak jwb apa time exam eko ari selasa nie..aku hope sgt result eko kali nie dpt oke..haritu pnya result pun oke la..tapi nak oke lagi pada ritu :) oke la bye..makin lama aku kt sini makin banyak plak aku merapu,hehe ( doakan aku dapat result gempak untuk exam akhir taon nie k )..taon depan SPM candidate dah :) 



in love with you :)