Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



ilebieusomuch :)


*betul orang cakap daripada benci boleh bertukar jadi sayang dan sekarang semua tu dah terbukti aku dah mula sayangkan dia semula..tak mudah untuk aku lupakan dia , iloveyou sayang..aku dah janji dengan dia yang aku akan cuba ubah perangai aku yang pentingkan diri sendiri nie*

Satu benda lagi aku nak bagi tau dekat korang yang selalu baca blog nie...tolong jangan salah faham dengan entry aku yang sebelum-sebelum nie oke..aku sayang budak yang aku tulis dalam entry sebelum nie macam aku sayang abang je tak bole nak lebih dari tu..aku still sayangkan boyfie aku la,oke? tamau salah faham..nanti tak pasal-pasal kena cop playgirl..errr ! tamau aku..aku setia oke , hari tu ada masalah dengan boyfie sebab tu la budak tu tolong tenangkan aku..korang fahamkan macam mana keadaan kalau ada masalah dengan boyfie,tak tentu arah kot..hoho! bye..jangan salah faham ye sayang-sayangss ku sekalian..