Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   



i miss you sis ;(

Assalamualaikum wbt..oke semua kawan-kawan aku dah mula tanya kenapa aku tak update-2 lagi blog ,ape guna buat blog kalau kau tak nak update..lalala ,aku dah kena membebel tapi padan la dengan aku pun dah wat blog tak reti-reti lagi ke nak update..aduyai , aku tengah kesunyian gila sebab kakak kesayangan aku dah balik Universiti Putra Malaysia tempat dia study tu dah takde orang nak menggila dengan aku dah malam-2 ,dah takde orang nak teman aku tengok cita korea dah takde orang nak menjerit bila tengok Heechul..serius aku rindu gila dekat kau sis walaupun kau baru balik tak sampai seminggu pun lagi..erghh aku boring tahap cipan bila kau takde aku dah tak bole nak gaduh dengan kau lagi..dah takde geng nak buat bising dekat rumah..lepas nie sape nak ajar aku wat addmath kalau aku tak tau,lepas nie aku pegi mana pun sorang-2 je dah takde kembar,selalu kalu kita keluar dua semua orang cakap kita kembar padahal beza umur kita 6 tahun ye sis..ingat tu kau dah tua..haha tp nanti aku nak tinggal dengan kau bila dah abes belajar,aku dah bosan tinggal kat perlis,aku hope kau berjaya and dapat kerja yang kau impikan oke..love you la sis , meh sini nak cium sikit muuuaahhx! ngada je kn  oke la da,aku dah ngantok nie..bantal pun dah panggil suruh aku dating dengan dia..haha ,bye ! SELAMAT MALAM



Kbye#
THANKS FOR READING AND WATCHING