Call Me Maybe
Bonjour

Touch Here Darl ♥



Diaries Owner
Assalamu‘alaikum warahmatullahi wabarakatuh :) Aku hanyalah wanita akhir zaman yang bercita-cita untuk menjadi muslimah solehah ♥

Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nadieya
Others:   





* exam mood..sorry la sebab tak bole nak buat post untuk sementara waktu nie , aku memang sibuk gila sebab nak exam..nak kena study semua bab , adoyaiii ! lepas exam nie aku buat entry panjang lebar oke..insyaallah ,hehe oke la bubbye malas nak merapu..jap g ada plak yang meluat dengan  aku = =' *

Bahasa Melayu
Mathematics
Add-Math
Science
Prinsip Akaun
Ekonomi Asas
Pendidikan Islam
Sejarah
Bahasa Inggeris

* nasib la aku bukan budak pure science , tapi  Akaun pun ape kurangnya salah satu habes semua hancuss *
 Next year SPM menanti..huhu

SPM CANDIDATE 2012